2016

    • 2016-10-21 – Michał Knap został zaproszony, w charakterze prelegenta, na konferencję Stowarzyszenia Samozatrudnieni, dotyczącą samozatrudnienia i przedsiębiorczości, która miała miejsce 21.10. 2016r., w Szkole Głównej Handlowej. Zaproszenie do grona prelegentów przyjęli także m.in.: prof. A.Blikle, prof.dr hab. R.Sobiecki – Dziekan Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH, dr M. Starczewska-Krzysztoszek – Główny Ekonomista Konfederacji Lewiatan, dr M. Skrzek – Lubasińska – Prezes Stowarzyszenia Samozatrudnieni, Pan Adam Abramowicz – Poseł na Sejm RP, Dr Małgorzata Krasnodębskia-Tomkiel – Partner w Kancelarii Hansberry Tomkiel (była Prezes UOKiK) oraz inni wybitni Eksperci.
    • 2016-06-04 – W dniu 4 czerwca 2016 r na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie odbyło się spotkanie zorganizowane przez Fundację Business Boutique pt.„Kobiety u progu kariery zawodowej”. Uczestniczki spotkania mogły dowiedzieć się od Ekspertek, Ambasadorek i Ambasadorów Fundacji Business Boutique m.in.:
      jaką ścieżkę kariery wybrać,
      jak skutecznie komunikować się z rynkiem pracy,
      jak zbudować swoją markę i pozycję liderki,
      jak występować publicznie,
      jak założyć własną firmę,
      a także jakie są zasady biznesowego Dress Code.
      Spotkanie było pełne pozytywnej energii oraz inspiracji do działania.Prelegenci (Ambasadorki, Ambasadorzy i Ekspertki Fundacji Business Boutique) i tematyka prezentacji:
      „Drogi rozwoju zawodowego – ścieżka ekspercka, a ścieżka menedżerska” – Michał Knap – Wiceprezes Zarządu KNAP Consultants Sp. z o.o., Coach ICC, Trener biznesu
      „Jestem Marką – jak skutecznie komunikować się z rynkiem pracy” – Marta Jakowluk – HR Dyrektor Unilever Polska, Monika Knap – Prezes Zarządu KNAP Consultants Sp. z o.o., Prezes Zarządu Fundacji Business Boutique
      „Najważniejsze zasady biznesowego Dress Code dla kobiet” – Gabriela Dmowska – Licencjonowany doradca wizerunkowy, Właścicielka RSMB ReStyleMeBeautiful
      „Budowa pozycji Liderki” – Renata Prys – HR Manager Pandora Jewelry CEE, Coach biznesu
      „Matryca wartości firmy – sprawdź czy to Twój styl” – Doktor Anna Czarczyńska – Dziekan, Akademia Leona Koźmińskiego
      „Wystąpienia publiczne” – Agata Jakóbczak – Agentka Gwiazd, Współwłaścicielka Agencji Artystycznej Face
      „Prawne aspekty zakładania własnej firmy/ działalności gospodarczej” – Mecenas Agnieszka Goźlińska – Partner Kancelaria Goźlińska, Staszewska-Lisiak & Wspólnicy
      „Kariera kobiet – inspirujące historie” – dyskusja otwarta – Monika Knap – Prezes Zarządu KNAP Consultants Sp. z o.o., Marta Jakowluk – HR Dyrektor Unilever Polska, Katarzyna Szałek-Zielińska – HR Manager CEDC International, Magda Budziszewska – Marketing Manager McDonald’s Polska, Dominika Dłużniewska – HR Manager CEE Recordati Polska.Partnerzy strategiczni: Akademia Leona Koźmińskiego, Unilever Polska Sp. z o.o., firma doradztwa personalnego KNAP Consultants Sp. z o.o.
      Partner Wydarzenia: Nestle Polska SA
      Patronat Medialny: Magazyn „Personel i Zarządzanie”, Magazyn „Businesswoman & Life”
  • 2016-02-25 – W dniu 25.02.2016r. w Hotelu Sheraton w Warszawie odbyły się Pierwsze Urodziny Fundacji Business Boutique. Partnerem strategicznym Wydarzenia była firma Orlen Oil, marka Platinum. Sponsorami Urodzin FBB były firmy: KNAP Consultants, Nestle Polska, CEDC International – marka Gancia Prosecco, sieć szkół muzycznych Barwy Muzyki oraz Agencja Hostess i Modelek Modyfikacja. Magazyn Business Woman & Life objął Wydarzenie patronatem medialnym. Gośćmi Urodzin były Ekspertki, Ambasadorki i Sympatyczki FBB – aktywne kobiety biznesu. Gościliśmy również Ambasadorów FBB – mężczyzn. Wieczór obfitował w wiele atrakcji, niespodzianek, mini recital w rytmach Bossa Novy oraz pyszny urodzinowy tort.

  • 2016-01-16 – W dniu 16.01.2016r. odbyło się Karnawałowe spotkanie Fundacji Business Boutique, które tym razem miało miejsce w Akademii Kulinarnej Whirlpool w Warszawie. Pod kierunkiem charyzmatycznego Szefa Kuchni Marco Ghia przygotowywaliśmy pyszne włoskie dania, które później razem degustowaliśmy… Zabawa była wspaniała!

         2015

    • 2015-10-08 – W dniu 8.10 br. firma KNAP Consultants miała przyjemność prowadzić inauguracyjne spotkanie w projekcie „Brain Storming Session – BSS”, na temat : „Programy wsparcia menedżerów w okresie zmian w organizacji”. W sesji uczestniczyli doświadczeni menedżerowie HR, Marketingu, Przedsiębiorcy oraz Prezesi firm. Dyskusja była gorąca, a wnioski ciekawe. Kolejne sesje BSS już niebawem, zapraszamy!
    • 2015-09-24 – 24.09 br., w Hotelu Radisson Blu w Warszawie, odbyło się IV spotkanie Fundacji Business Boutique. W programie m.in.: – prezentacja „Marka – Młody Artysta”, M. Lisowska – Marszandka, Architekt Marki, – panel dyskusyjny „Zasady współpracy i komunikacji korporacji z firmą doradztwa HR”, M. Raudo – HR Manager Nestle Polska, M. Knap – Prezes Zarządu KNAP Consultants, – dyskusja z gośćmi specjalnymi „Moja życiowa pasja”, A. Jurksztowicz – Piosenkarka i Producent muzyczny, A. Wojda – Szefowa kuchni Restauracji „Opasły tom”, O. Trzebińska – Właścicielka szkoły dla dzieci „Barwy Muzyki”.
    • 2015-06-18 – W dniu 18 czerwca miało miejsce kolejne spotkanie Fundacji Business Boutique. Tym razem spotkałyśmy się w winiarni Mielżyński/All Around Wine w Warszawie. Program spotkania zawierał m.in. „Winne warsztaty” prowadzone przez pasjonatkę wina Izę Kamińską z Mielżyński /All Around Wine, „Zabawę z kolorami” prowadzoną przez biznesową doradczynię wizerunkową Gabrielę Dmowską, właścicielkę marki ReStyleMeBeautiful, członkinię FBB, a także część sponsorowaną przez markę Sisley Cosmetics pt. „Wskazówki i porady makijażowe w kreowaniu biznesowego wizerunku ” – prowadzoną przez profesjonalną makijażystkę Martę Niepogodzińską ekspertkę marki Sisley Cosmetics; Gościem specjalnym spotkania była Sonia Bohosiewicz.

 

    • 2015-06-01 – W dniu 29/05 w Poznaniu w City Park Residence, DOM 88, odbyły się V Urodziny projektu „Przedsiębiorcza Kobieta”, na które zaproszono Monikę Knap jako Gościa Specjalnego. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Studenckie Forum Business Center Club. Poniżej galeria zdjęć z dyskusji panelowej pt. „Pasja, Biznes, Sztuka”, która była częścią tego spotkania.

 

    • 2015-05-21 – W dniu 21/05 w Hotelu Sheraton odbyła się II-ga konferencja Fundacji Business Boutique, podczas której swoją premierę miała strona internetowa Fundacji. Wysłuchałyśmy prelekcji Pani J. Malinowskiej-Parzydło – założycielki Personal Brand Institute, pt.: „Jak zarządzać własną karierą”, a także uczestniczyłyśmy w panelu dyskusyjnym pt.: ”Kobieta-Kariera-Macierzyństwo”, prowadzonym przez Panie J. Sieńczyłło – Dyr. Teatru Kamienica, M. Budziszewską-Pettyn – Dyr. HR CEE w De Lage Landen Leasing Polska oraz M. Knap – Prezes Zarządu KNAP Consultants.

 

    • 2015-04-23 – „Z korporacji do rodzinnego biznesu” – to tytuł wywiadu, jaki przeprowadziła z nami Pani Agata Jakóbczak. Wywiad został opublikowany na portalu Pań: Agaty Młynarskiej i Agaty Jakóbczak Onaonaona w zakładce Osobowość.

 

    • 2015-02-26 – 26 lutego br., w Hotelu Radisson Blu Centrum Warszawa, miało miejsce Spotkanie Inauguracyjne Fundacji Business Boutique. Fundacja Business Boutique jest nowym przedsięwzięciem Moniki Knap oraz KNAP Consultants Spółka z o.o. (Fundatora), zainspirowanym przez grono ambitnych menedżerek i przedsiębiorczyń, stawiającym sobie za cel wspieranie i promowanie kobiet w środowisku korporacyjnym i biznesowym. Od dziś informacje o FBB są dostępna na Facebook i LinkedIn.

 

  • 2015-01-08 – W styczniowym wydaniu Magazynu Personel & Zarządzanie ukazał się, napisany przez Monikę, artykuł pt. „Przedsiębiorczość – kompetencją przyszłości”. Swoją wiedzą i spostrzeżeniami na powyższy temat podzieliły się z Moniką: Pani Grażyna Rzehak – Członek Zarządu w Grupie Żywiec Pani Magdalena Bogdanowicz – HR Manager R&D Nutricia Research i Pani Mariola Raudo – Recruitment Manager, HR Business Partner w Nestle Polska

         2014

  • 2014-12-06 – W dniu dzisiejszym oficjalnie rozpoczęliśmy współpracę z www.onaonaona.com, portalem Agaty Młynarskiej i Agaty Jakóbczak. Efektem naszej współpracy jest pojawienie się na portalu stałej rubryki: „Ona i praca – poradnik KNAP Consultants”, w którym publikować będziemy nasze porady dotyczące m.in. rynku pracy i rozwoju własnej ścieżki kariery. Tytuł pierwszego artykułu to „Ona pisze CV”
  • 2014-11-12 – Informacja o KNAP Consultants ukazała się w Informatorze BCC 2014, wśród firm doradczych i kancelarii prawniczych.
    GALERIA ZDJĘĆ
  • 2014-10-23 – W miniony wtorek, 21 października w Hotelu InterContinental w Warszawie, odbyła się zorganizowana przez KNAP Consultants, konferencja zatytułowana „POZYCJA KOBIETY W BIZNESIE – siła motywacji i kształtowanie postaw”. Konferencja była dedykowana: menedżerkom, liderkom, wolontariuszkom oraz przedsiębiorczyniom, pracującym w korporacjach lub prowadzącym własne firmy. Zaproszenie do prowadzenia dyskusji panelowych przyjęły Panie, które osiągniętymi sukcesami, inspirują nas do działania: Pani Ewa Kudlińska-Pyrz (General Manager MARY KAY Cosmetics Poland), PanI Iwona Kossmann (CEO, Włascicielka KOSSMANN Fashion), Pani Marzena Budziszewska-Pettyn (Dyrektor Personalna na Europę Środkowo-Wschodnią DE LAGE LANDEN Leasing Polska), Pani Krystyna Lewenfisz-Kulesza (Autorka i organizatorka akcji społecznych m.in. „POKOLENIE 1600”), Pani Teresa Skawińska-Lejk (Wolontariuszka, Fundacja KRONENBERGA przy Citi Handlowy / program wolontariatu pracowniczego), Panie: Marta Skłodowska i Magdalena Augustyniak (Zarząd firmy biżuteryjnej MOKOBELLE), a także Pani Tatiana Volkova-Detry (General Manager, Współwłaściciel GYM Generation). Przyjemność moderowania paneli dyskusyjnych przypadła w udziale gospodarzom: Monice oraz Michałowi Knap (Zarząd KNAP Consultants). To był wspaniały dzień, pełen pozytywnej energii, inspiracji oraz wymiany ciekawych doświadczeń. Mamy nadzieję, że tematyka paneli dyskusyjnych oraz nawiązane w trakcie konferencji kontakty biznesowe będą przyczynkiem do podejmowania oraz realizowania kolejnych, ciekawych inicjatyw.
  • 2014-06-24 – Po tygodniach wytężonych prac ruszyła nasza nowa strona internetowa. Platforma zyskała nową szatę graficzną oraz została dostosowana do wymogów urządzeń mobilnych. Zapraszamy do odwiedzin.
  • 2014-05-23 – W tym roku przypadł nam zaszczyt zorganizowania 30tej konferencji International Search Partners Association w Warszawie. Gościmy naszych przyjaciół z Włoch, Holandii, Francji, Danii, Szwecji, Hiszpanii and Norwegii. Witamy też nowych członków z Węgier, Turcji i Chin.

         2013

  • 2013-10-28 – W końcu październiku odbywa się spotkanie robocze International Search Partners Association (ISPA) w Londynie
  • 2013-10-24 – Z inicjatywy rektora Akademii Finansów i Biznesu „Vistula”, prof. Rybińskiego, odbywa się spotkanie władz uczelni ze środowiskiem biznesowym (z naszym udziałem ), w ramach projektu „COOPERATIVE EDUCATION”.
  • 2013-04-24 – Pod hasłem „Otwórz drzwi do kariery!”, na Uniwersytecie Łódzkim, rusza III edycja projektu „HR w Praktyce”. W ramach zajęć ze studentami prowadzimy warsztaty na temat Ośrodków Rozwoju – Development Centre (prowadzący: Michał Knap)
  • 2013-04-18 – W kwietniu odbywa się kolejny, doroczny kongres firm, wchodzących w skład International Search Partners Association (ISPA) – tym razem w słonecznej Barcelonie.
  • 2013-03-26 – Prowadzimy warsztaty dla studentów uczelni Vistula w Warszawie na temat Ośrodków Oceny – Assessment Centre (prowadzący: Michał Knap) Akademia Finansów i Biznesu „Vistula” powstała w 1992 roku i jest jedną z najdłużej działających uczelni niepublicznych w Polsce. Uczelnia prowadzi studia w języku polskim i angielskim na 15 kierunkach. Nagrody, które otrzymała to m.in.: Statuetka „Najlepszy partner w biznesie” 2012,certyfikat Uczelnia Liderów 2012, Medal Europejski przyznawany przez Business Centre Club oraz tytuł Ambasadora Polskiej Nauki.
  • 2013-01-01 – Zapraszamy do naszego nowego biura w Budynku Warszawskiego Centrum Finansowego (WFC), przy ul. E.Plater 53.

          2012

  • 2012-07-09 – Została uruchomiona nowa strona internetowa ISPA (International Search Partners Association). Zapraszamy do odwiedzin: www.ispasearch.net
  • 2012-05-17 – 17 maja prowadzimy warsztaty – „Development Centre” zorganizowane wspólnie z Kołem Naukowym HR Leaders na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego.
  • 2012-05-01 – W maju uczestniczyliśmy w kolejnym kongresie firmy wchodzących w skład International Search Partners Association (ISPA). Spotkanie okaząło się niezwykle gorące mimo, że Kopenhaga przyjęła nas chłodem i deszczem.
  • 2012-02-01 – Wystartowała I Edycja Programu Rozwoju Talentów – HIGH Flyer. Inicjatywa podjęta przez KURS SIKORY i KNAP Consultants ma na celu wyłonienie absolwentów liceów, którzy charakteryzują się znakomitym przygotowaniem merytorycznym w dziedzinie, której chcą się poświęcić, oraz sumiennością i systematycznością w pracy. W trakcie konkursu – na podstawie pracy pisemnej oraz rozmowy kwalifikacyjnej – zostaną wyłonieni laureaci konkursu HIGH Flyer. Laureaci uzyskają dyplom mający charakter rekomendacji obu sygnatariuszy projektu, który będzie wsparciem komunikacji z ewentualnymi przyszłymi pracodawcami.

         2011

  • 2011-10-26 – Jak zwykle w październiku odbyła się nasza kolejna, urodzinowa impreza. Tym razem, spektaklem „Klub Hipochondryków”, bawili nas aktorzy Teatru Syrena, z Wojciechem Malajkatem, Zbigniewem Zamachwskim i Piotrem Polkiem na czele. Mimo chłodnej aury za oknem atmosfera wewnątrz była gorąca a goście dopisali – przybyło ponad 220 osób.

    ZOBACZ ZWIASTUN SPEKTAKLU

  • 2011-05-05 – Po raz kolejny uczestniczyliśmy w dorocznym kongresie firm wchodzących w skład International Search Partners Group. Tym razem spotkaliśmy się we włoskim Baveno nad Lago Maggiore.
  • 2011-05-04 – Oficjalnie zainaugurowaliśmy działanie naszej, nowej strony internetowej.
  • 2011-06-01 – Pod koniec kwietnia pojawiły się nasze, profile firmowe na FaceBook i LinkedIn – zapraszamy do odwiedzin.
  • 2011-05-01 – Maj powitaliśmy z naszym, nowym LOGO oraz nową wizualizacją marketingową.

         2010

  • 2010-12-24 – W grudniu wsparliśmy finansowo akcję „Uwierz w Świętego Mikołaja”, prowadzoną przez Polski Komitet Narodowy UNICEF.
    ZOBACZ DYPLOM
  • 2010-10-06 – W październiku bawiliśmy się na naszej dorocznej imprezie urodzinowej. Tym razem w Klubie „Velvet”. Dopisali zarówno goście (ponad 150 osób) jak i niepowtarzalna, towarzyska atmosfera. Wieczór umilił nam zamknięty pokaz kinowego hitu tej jesieni – filmu „Jedz, módl się, kochaj” Ryan`a Murphy`ego z Julią Roberts i Javier`em Bardem`em.
  • 2010-08-26 – w sierpniu, uczestniczyliśmy w Konferencji „Kobieta Lider” zorganizowanej przez Nowoczesną Firmę. Monika została moderatorką panelu dyskusyjnego „Kariera kobiety w męskim świecie”
  • 2010-04-28 – w kwietniu, na dorocznym, międzynarodowym konwencie ISPA, odbywającym się w Amsterdamie, nasza firma, jako jedyna organizacja HR w Polsce, została oficjalnie przyjęta w poczet członków International Search Partners Group. Dzięki stałej współpracy z ISPA jesteśmy w stanie wesprzeć projekty rekrutacyjne naszych klientów, w 16 krajach Świata zobacz
  • 2010-03-24 – w marcu 2010, w związku z dynamicznym rozwojem działalności, po raz kolejny zmieniliśmy siedzibę naszego biura – wybraliśmy miejsce o wyjątkowym „klimacie”, prestiżu i lokalizacji; Budynek Atelier Residence, mieszczący się przy ul. Bagno 2, w samym centrum Warszawy, u zbiegu ulic Świętokrzyskiej i Marszałkowskiej

          2009

  • 2009-08-17 – w sierpniu rozpoczęliśmy rozmowy akcesyjne z International Search Partners Group (ISPA) – organizacją skupiającą HR’we firmy doradcze z kilkunastu krajów świata.
  • 2009-05-20 – w maju odbyła się nasza piąta impreza firmowa – tym razem, na zamkniętym spektaklu „Szalone Nożyczki”, naszych gości bawili aktorzy Teatru Kwadrat. Rozmowy w teatralnym foyer trwały do późnego wieczora, a wiosenna aura sprzyjała nocnym spacerom po Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu

    ZOBACZ ZWIASTUN SPEKTAKLU

           2008

    • 2008-09-14 – we wrześniu uzyskaliśmy akredytację Insights Discovery – z powodzeniem wykorzystujemy tę metodę diagnostyczną w projektach assessmentowych i outplacementowych,
    • 2008-04-12 – pięciolecie naszej działalności uczciliśmy bankietem zorganizowanym w Pałacu Lubomirskich – wieczór uświetnił swoim występem Maestro Waldemar Malicki, bawiąc nas swoją grą oraz nieprzeciętnym poczuciem humoru
    • 2008-04-10 – z rąk Pana Protasa Arkadiusza Protasa, Wiceprezesa Zarządu Business Centre Club, otrzymaliśmy „Dyplom za wkład wniesiony w rozwój gospodarki rynkowej w Polsce”.
    • 2008-04-09 – w kwietniu 2008 Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny, Urząd Komitetu Integracji Europejskiej oraz Business Centre Club wyróżniły naszą firmę prestiżowym Medalem Europejskim, za jakość usług rekrutacyjnych, prowadzonych metodą „direct search”
      zobacz

         2007

  • 2007-12-09 – trzecie nasze doroczne spotkanie odbyło się restauracji Chianti – wraz z naszymi gośćmi mieliśmy okazję podziwiać pracę włoskich mistrzów kuchni oraz delektować się smakiem południowych potraw przy akompaniamencie włoskiej muzyki, granej na żywo
  • 2007-12-15 – od grudnia 2007 do października 2009, Członkowie Zarządu KNAP Consultants sprawowali funkcję ekspertów ds. HR, Business Centre Club
  • 2007-12-19 – w grudniu 2007, w związku z wyjątkową jakością naszych usług oraz wysoką etyką pracy, zostaliśmy zaproszeni do grona firm wchodzących w skład Business Centre Club, stając się Członkiem tej szacownej instytucji

         2006

  • 2006-06-27 – w czerwcu odbyła się nasza kolejna impreza firmowa – u progu upalnego lata, w głębokich fotelach sal Platinum Silver Screen, film „Dobry Rok” przeniósł nas do winnic słonecznej Prowansji. Wyborne prowansalskie i toskańskie wina sprzyjały rozmowom w kuluarach, jeszcze długo po projekcji filmu
  • 2006-03-24 – … a światło dzienne ujrzał nasz firmowy katalog – pobierz
  • 2006-03-24 – Jednocześnie, pod koniec marca ruszyła nasza druga strona internetowa, przygotowana w oparciu o nową wizualizację i strategię komunikacji firmy.
  • 2006-03-23 – zmiana statusu prawnego zbiegła się z kolejną przeprowadzką – tym razem do nowych biur AURUM Mennica, przy ul. Waliców 11
  • 2006-03-07 – w marcu 2006 roku, w trzecią rocznicę rozpoczęcia działalności konsultingowej, przekształciliśmy się w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością – KNAP Consultants, uzyskując tym samym osobowość prawną

          2005

  • 2005-10-16 – w październiku tego roku odbyła się pierwsza z naszych dorocznych imprez – wraz z klientami i przyjaciółmi raczyliśmy się cygarami i winami w Sheratonie
  • 2005-03-02 – przeprowadziliśmy się do nowej siedziby w biurach Regus Hotelu Sheraton
  • 2005-02-11 – w 2005 roku nasza oferta została rozszerzona o szkolenia m.in. z zakresu autoprezentacji, zarządzania zespołem, prowadzenia profesjonalnych negocjacji handlowych oraz sprzedaży bezpośredniej”

          2003-2004

  • 2004-01-21 – już w 2004 roku wprowadziliśmy dodatkowe usługi z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi: programy oceny kadr (assessment/development centre) oraz programy wsparcia zwalnianych pracowników (outplacement)
  • 2003-06-30 – W czerwcu 2003, po 4 miesiącach pracy, w Internecie pojawiła się nasza pierwsza strona internetowa,
  • 2003-03-18 – naszą działalność rozpoczęliśmy w marcu 2003 roku pod nazwą Monika Knap Executive Search, koncentrując się na realizacji projektów rekrutacyjnych na średnie i wyższe stanowiska menedżerskie
Rekomendują nas