Jeśli Twoja organizacja dopiero się rozwija lub masz wątpliwości dotyczące efektywności funkcjonowania poszczególnych jej działów, możesz skorzystać z naszej pomocy, w zakresie zarządzania tymczasowego.
W ramach podejmowanych przez nas działań, wesprzemy Twoją firmę w obszarach:
- Przygotowania lub aktualizacji zakresów obowiązków i obszarów odpowiedzialności działu,
- Przygotowania lub aktualizacji procedur działania i zasad komunikacji wewnętrznej,
- Przygotowania lub aktualizacji prawnych i organizacyjnych podstaw działania,
- Przygotowania lub optymalizacji struktury zarządzania i procesów zarządczych,
- Rekrutacji, przygotowania i wprowadzenia do organizacji pracowników o odpowiednich kompetencjach i kwalifikacjach,
- Rekrutacji i wprowadzenia do organizacji menedżerów, którzy przejmą od nas zarządzanie daną strukturą.
Podejmujemy się stworzenia lub optymalizacji działania m.in.:
- Działów zarządzania zasobami ludzkimi (HR),
- Działów sprzedaży bezpośredniej,
- Działów sprzedaży niebezpośredniej,
- Działów obsługi klientów kluczowych (B2B, B2C),
- Działów obsługi posprzedażnej,
- Działów eksportu,
- Działów zakupów,
- innych.